Dealer BMW i MINI Premium Arena Łódź  | telefon 42 613 66 00

MINI znaczy MĘSKI. Nowa kampania w MINI Premium Arena

Dzięki kampanii MINI znaczy MĘSKI wchodzimy w polemikę ze stereotypem przedstawiającym MINI jako markę przeznaczoną raczej dla kobiet. Spot, którego bohaterami są trener Craig Parkinson i zawodnicy drużyny futbolu amerykańskiego Wilki Łódzkie udowadniają, że MINI to także szybkie samochody, które mogą mieć ogromną moc. 

Spot, który jest najważniejszym elementem kampanii przedstawia pięć złotych męskich zasad, które doskonale pasują także do samochodów MINI. Film, który jest dostępny na portalu YouTube można zobaczyć TUTAJ.

Wspomniany film jest motywem przewodnim kampanii, której zwieńczeniem był Męski dzień w MINI Premium Arena, który odbył się 21 kwietnia w salonie przy ulicy Rokicińskiej 190 w Łodzi.  – Każdy kto nas odwiedził tego dnia mógł spotkać nie tylko bohaterów naszego spotu, ale także skorzystać z usług profesjonalnego barbera, zjeść porządnego burgera oraz co najważniejsze poznać i przetestować nowe, odświeżone MINI Hatch. – powiedziała Magdalena Mikos, kierownik Działu Marketingu w Premium Arenie. Warto dodać, że całość poprowadził znany dziennikarz motoryzacyjny, Patryk Mikiciuk. 

Więcej o kampanii można przeczytać na stronie internetowej www.MINIznaczyMĘSKI.pl.

3 6
12 13

Zapisz się do newslettera


Ochrona Państwa danych osobowych jest dla nas bardzo ważna, dlatego zobowiązujemy obchodzić się z podanymi informacjami zgodnie z przepisami prawa, zachowując ich poufność.

Informujemy, że wyrażając niniejsze zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie je wycofać, kierując informację na adres e-mail: rodo@bednarek.com.pl. Jednocześnie informujemy, że do momentu wycofania zgody przetwarzanie danych będzie zgodne z prawem.

Administratorem danych osobowych jest Premium Arena JTB Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Łodzi, ul. Rokicińska 190, 92-412 Łódź („Administrator”).

Administratorem danych osobowych jest Premium Arena JTB Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Łodzi, ul. Rokicińska 190, 92-412 Łódź („Administrator”).

 

  1.  Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    • realizacji usługi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
    • prowadzenia korespondencji z nadawcami i odbiorcami wiadomości e-mail na podstawie art. 6 ust 1 f RODO,
    • dostarczania informacji o charakterze marketingowym, takich jak newsletter, oferta handlowa, umówienie jazdy testowej, zaproszenie na organizowany event, organizacja konkursu, badanie satysfakcji Klienta, na podstawie dobrowolnie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 a RODO).
  2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji usługi. W zakresie marketingowym podanie danych jest dobrowolne.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wniesienia sprzeciwu, wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zakończenia realizacji umowy, a następnie do czasu upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z takiego przetwarzania (nie dłużej niż przez okres 10 lat).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora, spółki z grupy BMW, a także firmy świadczące na rzecz administratora i na jego polecenie usługi (w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy marketingowe i analityczne) oraz inni uprawnieni do tego Administratorzy.
  5. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania, w tym do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  7. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane osobowe co do zasady będą przetwarzane wyłącznie w celu archiwizacyjnym.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do