Szybki kontakt
tel 799 600 448 tel 799 600 448

Motowiosna 2019 w Manufakturze.

W tym roku podczas kolejnej edycji Motowiosny organizowanego w łódzkiej Manufakturze, nie mogło zabraknąć nas z nowym BMW serii 3, nowego członka rodziny BMW. Nowa seria 3 to najnowsze dziecko spod znaku BMW. Premiera tego modelu obyła się 9 marca, czyli niespełna miesiąc temu, a już teraz możecie go podziwiać na ekspozycji w Manufakturze.

Nowa „trójka” jest już 7 generacją tego kultowego samochodu.  W nowym wydaniu zmieniła się stylistyka nadwozia. Auto „urosło” względem poprzedniej wersji. Z ciekawostek warto nadmienić, że w tym modelu opcjonalnie dostępne są światła laserowe, które do tej pory były dostępne tylko w serii 7 i X5. Wnętrze samochodu zostało odświeżone m. in. zniknęły standardowe zegary, a pojawił się multimedialny ekran. Jako, że żyjemy w świecie smartphone’ów, możemy dodatkowo do tego samochodu zaimplementować ładowarkę indukcyjną, żeby podczas jazdy móc podładować swój telefon. Samochód przeszedł nie tylko ewolucję a wręcz rewolucję o której najlepiej przekonać się podczas jazdy testowej. Oczywiście nie zmieniły się świetne właściwości jezdne, auto nadal prowadzi się wyśmienicie i pozostawia konkurencje w tyle.

 

Jeśli szukacie naszego stanowiska, droga jest prosta! Wystarczy, że udacie się w okolice rotundy w samym sercu centrum handlowego Manufaktura, tam pomiędzy sklepem ZARA, a kawiarnią Costa Coffee znajdziecie nowe BMW serii 3 . Nasi doradcy czekają na was codziennie od 12 do 20, aż do 29 marca. Nie przegap okazji zobaczenia na własne oczy nowej „trójki”, odwiedź naszą ekspozycję BMW już dziś.

 

motowiosna bmw 2 motowiosna bmw 3
motowiosna bmw 7 motowiosna bmw 1 

Administratorem danych osobowych jest Premium Arena JTB Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Rokicińska 190, 92-412 Łódź („Administrator”).

 

  1.  Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    • realizacji usługi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
    • prowadzenia korespondencji z nadawcami i odbiorcami wiadomości e-mail na podstawie art. 6 ust 1 f RODO,
    • dostarczania informacji o charakterze marketingowym, takich jak newsletter, oferta handlowa, umówienie jazdy testowej, zaproszenie na organizowany event, organizacja konkursu, badanie satysfakcji Klienta, na podstawie dobrowolnie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 a RODO).
  2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji usługi. W zakresie marketingowym podanie danych jest dobrowolne.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wniesienia sprzeciwu, wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zakończenia realizacji umowy, a następnie do czasu upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z takiego przetwarzania (nie dłużej niż przez okres 10 lat).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora, spółki z grupy BMW, a także firmy świadczące na rzecz administratora i na jego polecenie usługi (w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy marketingowe i analityczne) oraz inni uprawnieni do tego Administratorzy.
  5. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania, w tym do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  7. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane osobowe co do zasady będą przetwarzane wyłącznie w celu archiwizacyjnym.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do