JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM
JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ
Realizujemy naprawy przy współpracy z każdym Towarzystwem Ubezpieczeniowym. W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt ze swoją Firmą Ubezpieczeniową.
Zapraszam do kontaktu.
Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl
tel. 504 786 638
Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl
tel. 501 348 346
Nasi Partnerzy:
Alianz 801102030, Hestia 801107107, Generali 801343343 , Aviva 801888 444, PZU 801102102
W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie dokumentów:
Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy:
Jeżeli ulegniemy wypadkowi lub kolizji samochodowej będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC albo AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.
Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.
Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą.
Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 18:00
Sobota: 09:00 - 14:00
Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 504 786 638
daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl
Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 501 348 346
dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl
Zatwierdzenie kosztów naprawy.
Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwskazań do wypłaty odszkodowania.
Zamówienie części.
Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe.
Premium Arena to jedyny w regionie certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW oraz MINI.
Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:
* zastosowaniu narzędzi specjalnych,
* najnowszych technologii warsztatowych,
* oryginalnych części zamiennych BMW.
Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.
Decyzja o wydaniu pojazdu.
Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi.
Wypłata odszkodowania.
Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawienie faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres fv jest zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.
Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie.
W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM
JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ
Realizujemy naprawy przy współpracy z każdym Towarzystwem Ubezpieczeniowym. W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt ze swoją Firmą Ubezpieczeniową.
Zapraszam do kontaktu.
Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl
tel. 504 786 638
Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl
tel. 501 348 346
Nasi Partnerzy:
Alianz 801102030, Hestia 801107107, Generali 801343343 , Aviva 801888 444, PZU 801102102
W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie dokumentów:
Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy:
Jeżeli ulegniemy wypadkowi lub kolizji samochodowej będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC albo AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.
Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.
Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą.
Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 18:00
Sobota: 09:00 - 14:00
Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 504 786 638
daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl
Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 501 348 346
dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl
Zatwierdzenie kosztów naprawy.
Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwskazań do wypłaty odszkodowania.
Zamówienie części.
Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe.
Premium Arena to jedyny w regionie certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW oraz MINI.
Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:
* zastosowaniu narzędzi specjalnych,
* najnowszych technologii warsztatowych,
* oryginalnych części zamiennych BMW.
Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.
Decyzja o wydaniu pojazdu.
Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi.
Wypłata odszkodowania.
Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawienie faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres fv jest zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.
Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie.
W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM
JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ
Realizujemy naprawy przy współpracy z każdym Towarzystwem Ubezpieczeniowym. W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt ze swoją Firmą Ubezpieczeniową.
Zapraszam do kontaktu.
Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl
tel. 504 786 638
Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl
tel. 501 348 346
Nasi Partnerzy:
Alianz 801102030, Hestia 801107107, Generali 801343343 , Aviva 801888 444, PZU 801102102
W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie dokumentów:
Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy:
Jeżeli ulegniemy wypadkowi lub kolizji samochodowej będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC albo AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.
Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.
Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą.
Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 18:00
Sobota: 09:00 - 14:00
Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 504 786 638
daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl
Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 501 348 346
dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl
Zatwierdzenie kosztów naprawy.
Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwskazań do wypłaty odszkodowania.
Zamówienie części.
Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe.
Premium Arena to jedyny w regionie certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW oraz MINI.
Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:
* zastosowaniu narzędzi specjalnych,
* najnowszych technologii warsztatowych,
* oryginalnych części zamiennych BMW.
Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.
Decyzja o wydaniu pojazdu.
Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi.
Wypłata odszkodowania.
Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawienie faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres fv jest zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.
Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie.
W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.
Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.
Zapraszamy do kontaktu
Administratorem danych osobowych jest Premium Arena JTB Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Rokicińska 190, 92-412 Łódź („Administrator”).