Szybki kontakt
tel 799 600 448 tel 799 600 448
1
Kolizja
4
Oględziny
7
Naprawa
2
Zgłoszenie szkody
5
Zatwierdzenie kosztów
8
Decyzja
3
Kompletowanie dokumentacji
6
Zamówienie części
9
Wypłata odszkodowania

JAK POSTĘPOWAĆ PRZY WYPADKU DROGOWYM

  • Pamiętaj o zapewnieniu bezpieczeństwa, nie możesz stwarzać stanu zagrożenia.
  • Zaparkuj swój pojazd przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca, kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne.
  • Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa.
  • Wyślij świadków wypadku, aby ostrzegali nadjeżdżających kierowców oraz powiadomili policję, pogotowie ratunkowe oraz straż pożarną.
  • Ustaw trójkąty ostrzegawcze lub światła w odpowiedniej odległości (wg kodeksu ruchu drogowego) od miejsca wypadku z obu stron.
  • Wyłącz zapłon we wszystkich uszkodzonych pojazdach i jeśli potrafisz, odłącz akumulator. Zamknij dopływ paliwa w pojazdach z silnikiem Diesla i w motocyklach.
  • Ustaw pojazdy w stabilnym położeniu. Jeśli samochód stoi normalnie, zaciągnij hamulec ręczny, włącz bieg lub zablokuj koła, spróbuj zabezpieczyć pojazd przed przewróceniem się.

JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE KOLIZJI DROGOWEJ

  • Przy kolizji należy bezwzględnie usunąć uszkodzone pojazdy aby nie stwarzały zagrożenia i nie tamowały ruchu. Jeśli nie jest to możliwe ze względu na powstałe uszkodzenia, należy koniecznie zabezpieczyć to miejsce trójkątem ostrzegawczym, włączeniem świateł awaryjnych itp.
  • Nie ma obowiązku wzywania Policji ale dla zabezpieczenia roszczeń sugerujemy to zrobić. Jeżeli kierowcy dojdą do porozumienia, należy spisać oświadczenie, w którym zawarte będą dane samochodów, kierowców, numery polis ubezpieczeniowych, opis zdarzenia i uszkodzeń.
  • Oświadczenie muszą podpisać kierowcy biorący udział w kolizji. Warto zapisać też dane świadków zdarzenia. Firma ubezpieczeniowa, która ma wypłacić odszkodowanie może kwestionować prawdziwość oświadczenia dlatego notatka Policji może być pomocna, jej protokołu towarzystwo ubezpieczeniowe nie powinno kwestionować.

Realizujemy naprawy przy współpracy z każdym Towarzystwem Ubezpieczeniowym. W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt ze swoją Firmą Ubezpieczeniową.

Zapraszam do kontaktu.

 

 

Daniel Sojda

Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl

tel. 504 786 638

 

Dominik Sulima

Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl

tel. 501 348 346

 

 

Nasi Partnerzy:

Alianz  801102030, Hestia 801107107, Generali 801343343 , Aviva 801888 444, PZU 801102102

Kompletowanie dokumentacji

W celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu likwidacji szkody, niezbędne jest przedstawienie dokumentów:

  • Wypełniony druk zgłoszenia szkody.
  • Dowód osobisty osoby zgłaszającej szkodę.
  • Prawo jazdy osoby kierującej w trakcie zdarzenia.
  • Dowód rejestracyjny pojazdu.
  • Zgoda Leasingu/Banku w przypadku, gdy na pojeździe ustanowiona jest cesja lub zastaw.

Dodatkowo przy szkodzie z Ubezpieczania OC sprawcy:

  • Oświadczenie sprawcy.
  • Notatka policyjna.

 Certyfikat Blacharnia

 

Oględziny oraz wycena uszkodzonych pojazdów.

Jeżeli ulegniemy wypadkowi lub kolizji samochodowej będziemy ubiegać się o odszkodowanie z polisy OC albo AC. Aby ocenić zakres uszkodzeń niezbędne będzie wykonanie oględzin uszkodzonego pojazdu.

Dla bezpieczeństwa i usprawnienia całego procesu rekomendujemy, aby całą procedurą zajął się nasz Autoryzowany Serwis BMW i MINI Premium Arena.   

Wykwalifikowana kadra blacharsko-lakiernicza służy Państwu pomocą.

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 18:00
Sobota: 09:00 - 14:00


Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 504 786 638
daniel.sojda@bmw-premiumarena.pl

Dominik Sulima
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
tel. 501 348 346
dominik.sulima@bmw-premiumarena.pl

Zatwierdzenie kosztów naprawy.

Ubezpieczyciel potwierdza przesłany przez serwis kosztorys. Po jego akceptacji następuje zamówienie uwzględnionych w nim części. W niektórych, spornych przypadkach techniczna akceptacja kosztorysu powinna być potwierdzona informacją od Towarzystwa Ubezpieczeniowego o braku przeciwskazań do wypłaty odszkodowania.

 

Zamówienie części.

Proces zamówienia części niezbędnych do naprawy uszkodzonego pojazdu, zapoczątkowany jest zatwierdzeniem kosztorysu i potwierdzeniem dostarczenia wszelkiej dokumentacji do ubezpieczyciela.

Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.

Należy pamiętać, że Klient decyduje o dacie zamówienia części i rozpoczęciu naprawy. Opisana procedura ma jedynie na celu ustalenie wszelkich kwestii z ubezpieczycielem,
tak aby całość kosztów była pokryta przez towarzystwo ubezpieczeniowe
.

Premium Arena to jedyny w regionie certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW oraz MINI.


Jako certyfikowany serwis blacharsko-lakierniczy BMW gwarantujemy:

 

  • Naprawy blacharsko-lakiernicze BMW są wykonywane wg najwyższych standardów blacharsko-lakierniczych producenta.
  • Przeszkolony personel naprawczy wykorzystuje wiedzę zdobytą na intensywnych szkoleniach.
  • Fabryczne lakiery BMW ColorSystem są idealnie dopasowane do indywidualnych odcieni modeli BMW.
  • Twoje BMW będzie znowu w najlepszej formie, bezpieczne i komfortowe jak przed kolizją, dzięki:

                          * zastosowaniu narzędzi specjalnych, 
                          * najnowszych technologii warsztatowych,
                          * oryginalnych części zamiennych BMW.

                

                Po wykonanej naprawie wystawiamy certyfikat potwierdzający zgodność z najnowszą technologią napraw blacharsko-lakierniczych BMW. Certyfikat gwarantuje, że wszystkie etapy naprawy są kontrolowane pod kątem Standardów BMW.



Decyzja o wydaniu pojazdu.

Serwis BMW i MINI Premium Arena dysponuje działem kontroli wewnętrznej, który ma za zadanie zweryfikować poprawność wykonanej naprawy. Od wyników kontroli uzależniona jest decyzja o wydaniu sprawnego i bezpiecznego pojazdu Klientowi. 

Wypłata odszkodowania. 

Proces naprawy uszkodzonego pojazdu zakończony jest wystawienie faktury. Towarzystwo Ubezpieczeń weryfikuje czy zakres fv jest  zgodny z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem.

Po akceptacji wszystkich otrzymanych dokumentów potrzebnych do rozliczenia szkody, ubezpieczyciel przejmuje odpowiedzialności za szkodę oraz wypłaca odszkodowanie.

W przypadku braku odpowiedzialności lub odmowy wypłaty odszkodowania przez zakład ubezpieczeniowy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy.

Powyższe zasady nie stanowią przepisów prawa i mają jedynie charakter informacyjny.

Zamów rozmowę z Doradcą.

Ochrona Państwa danych osobowych jest dla nas bardzo ważna, dlatego zobowiązujemy obchodzić się z podanymi informacjami zgodnie z przepisami prawa, zachowując ich poufność.

Administratorem danych osobowych jest Premium Arena JTB Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Łodzi, ul. Rokicińska 190, 92-412 Łódź („Administrator”). [Rozwiń]

Zgoda na komunikację marketingową 1

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Premium Arena JTB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością za pośrednictwem 2

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody 4 [ROZWIŃ]

Zapraszamy do kontaktu

Daniel Sojda
Doradca ds.Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
Dominik Sulima
Dyrektor Serwisu Blacharsko-Lakierniczego

Administratorem danych osobowych jest Premium Arena JTB Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Rokicińska 190, 92-412 Łódź („Administrator”).

 

  1.  Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    • realizacji usługi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
    • prowadzenia korespondencji z nadawcami i odbiorcami wiadomości e-mail na podstawie art. 6 ust 1 f RODO,
    • dostarczania informacji o charakterze marketingowym, takich jak newsletter, oferta handlowa, umówienie jazdy testowej, zaproszenie na organizowany event, organizacja konkursu, badanie satysfakcji Klienta, na podstawie dobrowolnie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 a RODO).
  2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji usługi. W zakresie marketingowym podanie danych jest dobrowolne.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wniesienia sprzeciwu, wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zakończenia realizacji umowy, a następnie do czasu upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z takiego przetwarzania (nie dłużej niż przez okres 10 lat).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora, spółki z grupy BMW, a także firmy świadczące na rzecz administratora i na jego polecenie usługi (w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy marketingowe i analityczne) oraz inni uprawnieni do tego Administratorzy.
  5. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania, w tym do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
  7. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane osobowe co do zasady będą przetwarzane wyłącznie w celu archiwizacyjnym.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do